Osnovne informacije
Kako i gdje prijaviti štetu na robi u prijevozu? Za detaljne informacije kako prijaviti osigurani slučaj po ugovorenoj polici kliknite ovdje.
Prije nego što potpišete dokumente o preuzimanju pošiljke predlažemo vam da pročitate sljedeću listu.
Radnje koje je potrebno preuzeti odmah po saznanju o oštećenju / gubitku robe:
Osiguranik je dužan na pogodan način osigurati i sačuvati sva prava osiguratelja prema prijevoznicima, skladištarima i ostalim trećim osobama.
Potrebna dokumentacija
Zahtjev za naknadu štete na robi u prijevozu mora biti potkrijepljen različitim dokumentima. Koje dokazne isprave će biti potrebne osiguratelju kako bi utvrdio je li šteta pokrivena osiguranjem i u kojem obimu, ovisi o okolnostima konkretne štete. U nastavku je popis dokumenta koji osiguratelji obično trebaju:
Kako bi se šteta mogla brzo likvidirati, osiguranik i njegovi zastupnici se savjetuju da:
Ispunite potrebne obrasce dostupne u rubrici Dokumenti za preuzimanje, te ih proslijedite uz prijavu zajedno s nabrojenom dokumentacijom.