Osnovne informacije – naputak za ostvarivanje prava u slučaju bolesti ili nesretnog slučaja
Kako i gdje prijaviti štetu iz putnog zdravstvenog osiguranja?
Ako tražite liječničku pomoć u inozemstvu, pokažite liječniku policu. Upozorite ga na uvjete osiguranja te da poslovnice Coris-a u svijetu posluju 24 sata na dan. Većina liječnika je upoznata sa procedurom koja slijedi.
U slučaju da se radi o lakoj bolesti ili nezgodi, gdje troškovi iznose do 250 €, može se dogoditi da pojedini liječnik ne želi preuzeti Coris policu kao sredstvo garancije plaćanja. U tom slučaju molimo Vas da sami platite, a ako niste u mogućnosti kontaktirajte telefonom ili fax-om Coris d.o.o., koji Vam je 24 sata na raspolaganju, a njihov djelatnik će Vas uputiti o daljnjem postupku.
U slučaju da se radi o težoj bolesti ili nezgodi, odnosno ako su troškovi veći od 250 €, obvezno pozovite osobno ili putem rodbine i prijatelja (ili će to učiniti bolnica u najtežim slučajevima) poslovnicu Coris d.o.o u Sloveniji ili alternativno sjedište Coris Pariz.
Pri pozivu se morate identificirati: